Pages

Bobbi Brown Lipstick Crayon

Wohoooo!! Saya sangat-sangat suke sebab akhirnya saya jumpa lipstick crayon yang saya idam-damkan! Rupa-rupanya, Bobbi Brown ada koleksi lipstick crayon yang sangat-sangat cantik! Harganya RM80. Since saya ada voucher Parkson RM50, sayapun belila lipstick ni warna Honeysuckle. Lain2 juga sangat cantik tapi saya nak tukar kepada natural sahaja raya kali ini. Boleh tak?

Talk about the lipstick, anda bolehla mendapat maklumat lanjut di http://www.bobbibrowncosmetics.com/templates/products/spp/index.tmpl?CATEGORY_ID=CATEGORY22748&PRODUCT_ID=PROD12646

Second thing saya beli di Bobbi Brown jugak is eye liner warna purple. jugak RM80. Not really a need tapi sebab nak voucher RM20 bila beli barang RM150 and above, so, saya ambil juga. Saya actually memang suka eye liner cumanya, saya dah ada few collections: blue (MAC), brown (Silky Girl), green (Z), and purple (Chanel). Tapi yang purple ni dah nak abes, so saya grabbed je yg purple dari Bobbi Brown ni..

So, cubala! Daaaa for now...

No comments: