Pages

Selamat Bertunang !!!

Assalamualaikum semua pengunjung 'pondok buruk' aku ni...

Terima kasih yg teramat kasih sebab ada juga yg sudi menjengah aku di sini...Walaupun tiada kabar berita sekian lama...Tapi mulai kali ni, aku akan sentiasa berkunjung ker blog aku ni, and aku akan sentiasa mengirimkan berita terkini ttg apa2 saja berkaitan diriku atau sesiapa saja yg aku terpikir nak tulis lah...hahahah... ikut suke I la, blog I kan???

Anyway, aku nak mengambil kesempatan ni untuk mengucapkan tahniah kepada kengkawan2 ku yg telah selamat bertunang (so far takde lagi yg dah berkahwin baru2 ni, kecuali Ecah(STFian)). So, kepada semua yg telah bertunang, selamat bertunang dan aku doakan kalian semua kekal bahagia bersama pasangan masing2... Kawin nnt jangan tak jemput aku...hehhehe...

No comments: