Pages

Ibu Hamil Sihat dan Bertenaga dengan Shuang Hor



Assalamualaikum semua…

Setelah beberapa bulan menyepi, saya baru menemui masa. Ya, masa yang bersesuaian utk saya kembali menulis.

Alhamdulillah, sy baru shj melahirkan anak ke-4 sy kira-kira 5 bulan yang lalu.
Yes, no 4.

Eh, no 2 dan 3 tak habis cerita? Ya, no 2 dan no 3 saya belum sempat lagi nak menulis panjang. Dah keluar no 4..hehe..

Apa istimewanya kali ini yang saya nak cerita ialah bilamana towards the end of pregnancy saya betul-betul consume Shuang Hor.

Apa maksud baru betul2? Maksudnya, saya baru mula makan dengan penuh disiplin.
Saya mula2 malas… ha, kalua dah malas tak bolehla nk tolongkan..
Tapi, ajaibnya…dengan izin Allah, sy melalui last trimester sy dengan penuh tenaga.
Imagine, anak sy kali ni beratnya 3.66kg. Dengan saiz sy actually banyak gynea yg sy jumpa tidak menyarankan saya bersalin normal.

And YES, I did it again!

So, long story short, saya amalkan ini sahaja:-

2.            Shuang Hor Lacto-Berry
3.            Lu Chun Lingzhi Plus Tea
4.            CEO Café(3 IN 1)

Nak tahu lebih lanjut, boleh PM saya segera utk pertanyaan dan konsultasi percuma.


Call/SMS/WhatsApp: 017-3328987

No comments: