Pages

Gathering Buka Puasa with friends..

Salam...hari ni dah masuk hari ke-9 berpuasa? Amacam? Ok ke? Alhamdulillah, berkat pengambilan makanan tambahan Shaklee ESP, kurma dan makan sahur (plus izin Allah), saya telah berjaya berpuasa selama 8 hari without rase letih yg teramat. Walhal, sebelum ni tak puasa pun saya nak masak bila lama2 berdiri sure akan rasa cepat penat, mengah and nak duduk cepat2... Alhamdulillah, saya akan cube kekalkan pemakanan Shaklee ni lepas puasa nanti sebab nak tengok effect dia sama tak... hehehe...

Ok, stop pasal tu. Sebenarnya, saya nak bercerita tentang majlis buka puasa saya dan kawan2 coursemates masa di Uni dulu pada hari Ahad lepas. Tak sempat nak update immediately cos balik dah malam then yesterday tak buka laptop langsung. Tahun ni is the 4th year, tapi saya cuma join kali ke-3 cos masa 2009 if not mistaken saya tak join sebab tak pastila kenapa...lupe...

So, kami makan buka di Tropicana Golf and Country Resort, PJ. If last year makan kat Sime Darby Convention Center. Tukar tahun ni sebab dorang dah 2 tahun makan kat situ time saya tak dpt join in 2009.

Food: sgt2 banyak sampai tak terpilih nak makan apa. Oh yea, price=RM60 sebab early bird kot cos now dah RM65++. Okla, food byk so sesuai dengan harga. Tempat selesa dan mudah utk solat sebab ruang solat wanita besar. Lelaki lagi besar kot, lupa nak tanya husband saya...kihkihkih

Overall, saya rasa memang berbaloi and next year maybe kitorang akan buat kat sini lagi. Anak saya tak ikut lagi tahun ini, so next year if she behaves bolehla dipertimbangkan untuk dibawa...hehehe...kesian Safii Mama..

Owh, takde gambar nak letak cos tak bawa camera dan lupe nak ambil guna phone. Sibuk borakkkk jer itupun tak habis semua cerita tau! Nanti ada sesapa share photos, saya akan upload here...

Till then...daaaaaaaaaaaaaaaaaaa

No comments: