Pages

Spring cleaning!!!!!

Fuh, hari ni masuk hari ke-2 spring cleaning rumah, rearrange susunan bilik, barang2, bajula, itula, inila... banyak benda nak disettlekan sebelum raya plus bersalin nanti..Alhamdulillah, takla rase letih sampai takleh bangun. Hauspun tak.. Happy sgt sebab dapat rasa keberkesanan Shaklee EPS yg saya ambil. Ini betul2 experienced bukan ditokok tambah or nak lariskan produk. Saya sendiri beli dengan org, bukan menjual!

Btw, semalam, berjaya mengemas bilik tidur utama dan menyusun atur kedudukan katil dan almari baju. Of coursela tak buat sendiri! Tunggu hubby aka Papa balik barula saya mula projek.. Awesome, sebab dengan susunan yang baru, bilik lebih luas dan terasa baru... Saya memang mudah boring dengan arrangement yang sama. Suka tukar2, tapi tak laratla nak buat selalu. Berat almari tu wooo...

Stor pun saya dah berjaya kemas sikit2... Ada majalah yang berlambak tupun saya berjaya jugak alih aka buang mana2 yang dah tak mau untuk dijual semula (recycle). Tak banyakpun dapatla jugak...

Hari ni, agak mengantuk...Lepas separuh hari, rase nak tidur or rehat dulu. Dari pagi pas bangun utk sahur yang tinggal 2-3 minit tu (sempat teguk Shaklee EPS dengan air kosong je), saya terusla memulakan projek yang tergendala semalam... Koleksi tudung2 saya dah sort ikut ton kaler... Ala, tudung tupun dah mula banyak yang macam tak boleh guna sangat dah sebab masalah kerepot kat muka...huhu, sayang sgt. Beli dulu bukannya murah.. Itula masalah 'tudung pakai sarung', memang mudah dan cantik tapi leceh penjagaannya... Ironpun kene hati2..

Okla...terlalu mengantuk ni...tak larat dah nak buka mata...tido sat pastu nak Zohor dah ni...

Daaa....

No comments: