Pages

Shopping Raya!!!

Ha, semalamnya saya dah share tentang 'rahsia' nasi tomato saya. Wahahahaha....tak rahsia langsung! Then, harini pulak saya dan keluarga pergi jalan-jalan Subang Parade! Ini memang tempat shopping favourite saya sebab saya suka Parkson Grand! Banyak benda2 yang saya kira sgt eksklusif kat sini. Saya suka department Branag2 Dapur/Rumah, Kanak2 dan of coursela Cosmetic. Handbags jugak tidak terkecuali!

Sebenarnya, mak saya ni jenis yang geram2 gitu kalau tengok barang2 yg nampak cantik dan eksklusif. Nak beli tu takla sangat sebab poketpun bukannya banyak sangat! So, jamu2 mata sahaja...

Saya pulak dengan suami, main focus nak tebus stamp yang banyak itu untuk beli kuali stainless steel. Saya memang suka barang2 stainless steel. Ntah macam suatu kepuasa bila dapat! Suatu ketika dulu, saya suka nonstick, tapi lecehla jaga.. So, abaout a year plus, saya memang suka stainless. Stainless yang saya beli ni kuali 32cm if not mistaken, brand tak ingat tapi dapat beli dengan harga RM121.90. Saya pueh pikir samada nak ambil yang ini ataupun colections periuk Luminarc. Saya dah ada satu set dapat hadiah kawin. Pergh, saya cukup sayang set yg dah ada tu tau! Maybe saya akan dapatkan jugak periuk yang paling besar tu kot. Ntahla, tak sure lagi...

So, saya dah pun berjaya grab kuali tu.. Punya sayang sampai saya tak buka lagi. Lagipun, malamnya saya ada buka puasa di Surau Rahman Putra, Sungai Buloh dan jugak singgah di kedai Beriyani pakcik saya, Restoran Periuk. So, dapur memang tak berasap malam ini...

Okla... sambung balik pasal shopping tu. Since dekat Subang Parade takde apa sangat, kitorang serang Jusco Bukit Raja pulak! hahaha... Pun tak dapat apa-apa sangat tapi much better jugak sebab dekat sini barang takla mahal sangat.. Saya jugak bagi RM20 baucer Body Shop pada kakak saya untuk dia beli compact powder. Hope she likes it!

Suami saya aka Papa ambil baucer RM40 daripada JJ. Saya?? huhu, lama tak shopping guna card JJ, asyik pakai suami punya jer, so points sangatla sikit...hehehehe, takde baucer leh dapat..

Okla, itu saja for today! Daaaaa

No comments: