Pages

Iftar Treats: Ramadhan Day 18

Salam... hari ni nak share tentang iftar treats drpd one of the vendor company suami saya aka Papa. Dah orang ajak kan, kite join sajalah...heheh

Semalam kami berbuka di Restoren Tasik Indah, Shah Alam... Actually, restoren ni memang favourite saya dan suami. Past years pun kami memang akan berbuka di sini. Harga berpatutan dan yang penting makanan pelbagai esp ada ketam...hahah, suke mak!

So, semalam, kami bawa Safii sekali tho dia dah siap2 makan dari rumah. So, masa kat sana, dia makan fries dan ais krim. Saya pulak ambil soup ketam ala2 shark's fin soupla...sodaaaapppp! Then, saya ambil juga ketam masak black pepper, sedapla! Next time nak wat ketam masak ni plak..very nice! Suami saya pun ambil menu lebih kurang sama, ada buttered prawn, udang masak merah ada rasa butter sikit..

Actually, kali ni menu dia tak berapa banyak sangat saya rase kalau nak bandingkan tahun-tahun sebelumnya.. So, tak banyak sgt pilihan makanan, plus, bawa si kecik yang tak reti duk diam tu... nak makan memang havoc sikitla...

Kla...by about 8:45pm, kamipun beredar sebab perutpun sudah penuh... Tables ada 3 so, plus minus 25orang total. After iftar, singgah SACC nak carikan 'menan' Safii...tapi, tak jumpa yang menarik...

That's all for now... Daaaa

No comments: